همزمان با هفته پژوهش، بنیاد ملی نخبگان استان زنجان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی درباره آشنایی با نحوه ثبت اختراع بین المللی در روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۰/۰۹/۲۷ از ساعت ۸ تا ۱۵/۳۰ در سالن کنفرانس هتل پیام مخابرات نمود. در این مراسم که با حضور پروفسور علی رمضانی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان برگزار گردید بیش از یکصد و بیست نفر از نخبگان و استعدادهای برتر استان حضور داشتند.

phoca_thumb_l_img_2120

جناب آقای مهندس جلال میرداودی مدیریت موسسه حقوقی رایان از متخصصین مجرب در امر ثبت اختراع بین المللی به عنوان مدرس در این کارگاه حضور داشتند.
phoca_thumb_l_img_1995
در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغازگردید، آقای دکتر رمضانی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان، در سخنان کوتاهی به اهمیت هفته پژوهش و تجلیل از نخبگان اشاره کردند و تاکید کردند بنیاد ملی نخبگان استان در راستای سند چشم انداز توسعه ۲۰ ساله کشور و تبدیل شدن به قطب اول منطقه ای در تولید علم تا سال۱۴۰۴، اجرای برنامه های مختلفی را در نظر دارد که برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه ثبت اختراع بین المللی نیز در این راستا می باشد. سپس مهندس میرداودی به اهمیت تاثیر عملکرد ثبت اختراع و به تشریح فرایندهای تخصصی ثبت اختراع در خارج و مقایسه آن با نوع مشابه در داخل کشور پرداختند. در پایان کارگاه آقای مهندس میرداودی به سوالات مطرح شده توسط نخبگان و استعدادهای برتر پاسخ دادند.